Ana Sayfa / Editoryal / New Beginning (A) – Final Cut oyun çözümü

New Beginning (A) – Final Cut oyun çözümü

Bölüm I – Leaden Air

Sisleme kapağını açın, kayışın yırtıldığını fark edersiniz. Onu al. Envanterinizden üzerine tıklayın ve “Kravat” seçeneğini seçin, bağlı bir kayış elde edersiniz. Tekrar rotora yerleştirin ve ardından sağdaki vidayı çıkarın. Sisleyicinin önüne gidin ve makineyi çalıştırmayı deneyin. Ne yazık ki kemer tekrar yırtılıyor. Yeni bir parça bulmalıyız. Merdivenlerden aşağı inin, evinize ulaşır ve sonra içeri girersiniz. Duvardaki 2 çerçeveyi inceleyin, teknede ekiple birlikte sağ alt köşede bir deformasyon var (fotoğraf sol altta). Deformasyonu yırtın ve orada saklanan anahtarı geri alın. Yağ şişesini alın, evden çıkın, ardından mahzen kapısının anahtarını kullanın. İçeri gel. Çarşafları çıkarın, ardından sağdaki çekmeceleri arayın, tornavidayı alın. Soldaki kapıyı açın, ardından iç lastikle tornavidayı kullanın. Sinematik.

Yeni gelen genç kadınla tüm diyalogları bitirin, ardından sisleyiciye gidin, yırtık kemeri çıkarın ve iç tüpü rotorla kullanın. Ardından sağ alttaki vidayı çıkarırken açtığınız deliğin içindeki tornavidayı kullanın. Kemer artık sıkıdır. Yağ şişesini daha büyük rotorlarda kullanın. Sisleyiciyi çalıştırın. Valf kendi kendine durmuyor. Fay ile konuş ve yardımını iste. Sisleyiciyi başlat. Sinematik.

Geri dönün ve evin altındaki Fay ile konuşun (aşağıda sağda gösterilmiştir).

 

Senden bir bardak su istiyor, evin içine geri dön. Telefon çalıyor, psikiyatriste iki kez cevap ver ki dünyayı kurtarmak isteyen tek kişi sen değilsin. Sinematik.

Zaman kapsülünüzün iniş yerine geldiniz (sol alttaki fotoğraf). Kapsüle girin, ardından kapağı açın ve sandığı alın, anteni kurtarın. Silindirleri (özellikle ortadaki) inceleyin ve kapsülden çıkın. Kirişe tırmanın ve anten sandığını tepsi ile birlikte kullanın. Davadaki şemaya bakın (aşağıdaki fotoğraf).

 

Anteni de aynı şekilde monte etmelisiniz. Bunun için bagajı açın, ayağınızı alın ve yere koyun. Tripodu açmak için anten ayağına tekrar tıklayın. Anteni tripoda, turuncu sigorta plakasını antenin üzerine yerleştirin, çubuğu çıkarmak için anten anahtarına basın, antenin üst kısmındaki kuplörü kullanın, T parçasını kullanın antenin üstünde. Ardından kabloyu kablo konektörüyle (kuplörün hemen üstünde) kullanın ve aynısını 2. kabloyla yapın. Üst kısımdaki T bağlantısındaki düğmenin üzerindeki düğmeyi kullanın. 2 kablonun her biri için, bunları T-konektör ile bağlayın Küpleri en son, kasanın üst sırasını sol tarafa ve kasanın alt sırasını sağ tarafa yerleştirin. Aynı tarafa sıra koymaya dikkat edin. Yapamıyorsanız, sağ üstteki kırmızı “Atla” düğmesine tıklayın. Paneller yerleştirildikten sonra envanterinizdeki vericiyi kullanın. Maalesef boş durumda. Vericinizi envanterinizden inceleyin, boş pili kurtarın. Zaman kapsülüne gidin, svensson (orta silindir) üzerindeki boş pili kullanın, dolu bir pil alırsınız ama svensson’ı vurursunuz. Envanterinizdeki radyo vericisi ile şarj edilmiş pili kullanın, ardından antende kullanın. Sinematik. Görünen farklı verici ekranlarına tıklayın. Zaman kapsülünün sağındaki merdivenlerden aşağı inin. Nigel kayıp. Koltuğu ara, Duvara asılan resimden sonra soldaki masanın üzerindeki bıçağı kullanın, tornavidayı alıyorsunuz. Kırık duvarın sağına git. Aşağı düşersiniz (sol alttaki fotoğraf). Çamaşır ipindeki bıçağı kullanarak onu geri alın, eve girin. Metal çubuğu kırık merdivenlerden kurtarın, ardından metal çubuğu kapıya yakın bir yerde kullanın. Kapıyı kırarsınız, duvar halısına tıklarsınız ve ardından çürük duvardaki metal çubuğu kullanırsınız. Az önce açtığınız geçide girin. Dolap kapısını açın, süpürgeyi, sabunu ve faraşını alırsınız. Metal çubuğu ip ile kullanın ve ardından balkona geri dönün. Süpürgeyi merdivenle kullanın, aşağı indirin. Merdiveni tırmanın, ardından ışıklı tabelaya tırmanın,

 

Kitapları, bilgisayarları inceleyin, ardından sağdaki kapıdan geçin. Ölmeden önce size veri kristalini veren Nigel’ı bulursunuz. Işıklı işarete geri dönün (sol alttaki fotoğraf). Küre menteşesindeki tornavidayı kullanın. Küre suya düşüyor, merdivenden aşağı in, teknen var. Faraşı ip ve metal çubukla kullanın, bir kürek alırsınız. Kürek üzerinde kürek kullanın, gemide olursunuz! Yolunuz biraz daha şelalenin kenarında durur. Tahtayı yerden kaldırın, ardından bıçağı kamyonun muşamba ile kullanın. Namluya tıklayın, akım tarafından taşınır. Uçurumu inceleyin, Salvador ve Delvin’i bulursunuz. Az önce aldığınız tahtayı, uçurumun kenarındaki taşla kullanın (aşağıdaki fotoğraf). 1. taşa geçip onu alın.

 

Diğer tahtaya doğru yürüyün, karşıya geçin ve sonra alın. Büyük tahtayı sağdaki diğer kayanın üzerine yerleştirin, ardından küçük tahtayı sağdaki kayanın üzerine yerleştirin. Doğru bankaya ulaşırsınız. 2 hasarlı arabaya git, sonra kürekle çamurda kullan. Jantı topluyorsun. Ardından, boşluğun kenarındaki çelik kirişli jantı kullanın. Halatı alın ve çelik kirişe tıklayın, onu jantın üzerine yerleştirin. Boşluğa tıklayın, ipi düzeltmeniz gerekir. Halatı tekrar alın ve arabanın aksına tıklayın. Arabaya tıklayın ve “Etkinleştir” e tıklayın. 

Hakkında admin

https://www.oyunsavasi.com / A. Okan ERTUĞRUL (Webmaster)